روش جذب مشتری در تجارت الکترونیک

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
به منظور بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در تجارت الكترونیك، لازم است مروری تئوریك به مباحث مطروحه در این معقوله صورت گیرد لذا در این فصل ابتدا مفهوم تجارت الكترونیك مورد بررسی قرار می گیرد در این راستا تجارت الكترنیك را تعریف كرده و انواع، مراحل، اجزا، مدل های كسب و كاری و مزایای آن ، مورد توجه قرار می گیرد

دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 1957 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:312 کیلوبایت

 قیمت: 69,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: